بهترین مدل های دکوراسیون اتاق دخترانه

تزیین اتاق فرزندان یکی از علاقه مندیهای والدین است اما ، وقتی که قرار است در مورد دکوراسیون اتاق دخترانه ایده بدهیم، هیچ راه حل یکسانی وجود ندارد و دکوراسیون اتاق خواب دخترانه آنقدر متنوع است که بهتر است به آنچه دخترتان علاقه دارد، فکر کنید.

نبض ما– پیش از این که قرار باشد راجع به نقش ها، الگوها، طرح ها و رنگ های مختلف در دکوراسیون اتاق دخترانه فکر کنید، لازم است در نظر داشته باشید که می خواهید از تخت خواب یک نفره استفاده کنید یا دونفره. این که از کدام یک از این تخت ها استفاده می کنید اصلا موضوع غیرعادی نیست.

امروزه فروش تخت های یک نفره به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. چرا که در سال های اخیر تخت های نوجوانان تبدیل شده است به محلی جزیره مانند برای آن ها که در آن می خوابند، چت می کنند، تلویزیون می بینند و یا حتی تکالیفشان را انجام می دهند.

تزیین اتاق دخترانه با وسایل ساده

برای همین این که از چه تختی استفاده می کنید، فاکتور مهمی است که با در نظر گرفتن فضای کافی باید به آن توجه شود.

اتاق دختران نوجوان را می توانید با رنگ های انرژیک و جذاب و گرم تزئین کنید تا خنده دخترتان را به لبانش بیاورید. همچنین فضای اتاق را می توانید با وسایل تزئینی خاص و عجیب و غریب با رنگ های جذاب تزئین نمایید تا جلوه اتاق هرچه بیشتر خاص شود.

می توانید اتاق دختر خود را با توناژهای رنگی متفاوت تزئین نمایید. فقط دقت نمایید که این کار نباید به تنهایی صورت گیرد. برای مثال می توانید طاقچه ای در بالای تخت خواب دربیاورید و آن را با سلیقه دخترتان از رنگ ها و تصویرهای مختلف تزئین کنید. این گونه می توانید به صورت دوره ای طرح اتاق را تغییر دهید.

دقت داشته باشید که استفاده بیش از حد از طرح های صورتی رنگ می تواند فضای اتاق را بچه گانه کند. رنگ صورتی در اتاق را می توانید با کاغذدیواری هایی با رنگ خنثی و با طرح های گلدار ترکیب کنید تا فضا مناسب تر شود.

 دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده

یکی دیگر از ایده های جالب برای فضای اتاق دخترانه، طرح های سنتی و با پس زمینه روستایی است.

برای مثال استفاده از تخت های فریم فلزی در کنار طرح های چوبی برای اتاق و نقش و نگار دیوارهای گلدار می تواند چنین فضایی را به بهترین شکل ایجاد نماید و پلی باشد برای این که فضای اتاق را از سن نوجوان به سن بزرگتر منتقل کند.

برای وسایل اتاق در صورتی که از رنگ های سفید استفاده کنید، احتمالا ایده آل ترین کار ممکن را انجام داده باشید. چرا که با این کار باعث می شوید که دخترتان هرچند وقت یک بار فضای اتاق خود را با ترکیب بندی رنگ ها به صورتی که می خواهد به سرعت تغییر دهد.

برای مثال می تواند از یک روتختی با رنگ صورتی پررنگ استفاده کند در حالی که رنگ چراغ مطالعه اش فیروزه ای روشن باشد و همچنین از یک خز سفید به روی صندلی اش استفاده نماید.

دکوراسیون اتاق دخترانه ساده

یکی دیگر از مواردی که می تواند اتاق دختر را جذاب و خاص کند، استفاده از رنگ های تازه و جذاب و در عین حال متضاد و میکس کردن طرح های مختلف است به صورتی که یک ترکیب دیوانه وار از جذابیت را به اتاق ببخشد.

دکوراسیون اتاق دخترانه شیک

4.8/5 - (5 امتیاز)
منبع idealhome

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید