تور کیش ، قشم یا مشهد، کدامیک را برای سفر انتخاب می کنید؟

تور کیش یکی از پر مخاطب ترین تور های داخلی ایران است. که هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند. تور کیش در ایام مختلف و فصل های سال با قیمت های متفاوتی ارائه می شود.

جزیره زیبای کیش یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری ایران می باشد که در استان هرمزگان واقع شده است. از نظر شرایط جوی این خطه از کشور هوایی گرم و مرطوب دارد اما به دلیل داشتن جاذبه های بسیاری که دارد به یکی از برترین مقاصد گردشگری ایران مبدل گردیده است. سالانه تعداد بی شماری گردشگر با استفاده از تور کیش از این جزیره مرجانی دیدن می کنند. کیش علاوه بر جاذبه های تاریخی و طبیعی دارای پارک های ساحلی و تفریحی بسیاری نظیر پارک هنر، ساحل مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان، دلفیناریوم، شهر زیر زمینی کاریز، کشتی یونانی می باشد برای سفر به کیش سه مسیر وجود دارد: دو مسیر زمینی و یک مسر هوایی .

1- مسیر جاده ای تهران- قم- کاشان- نائین- مهریز- بابک- سیرجان- بندر عباس- بندر لنگه به طول 1509 کیلومتر

2- مسیر ریلی تهران- بندر عباس

3- مسیر هوایی تهران –کیش

تورهای داخلی ارزان قیمت وتور های لحظه آخری  کیش خیلی وقتها برای مسافرین غیر از ایام پیک وشلوغی جذاب و مقرون بصرفه تر خواهد بود.

در ایام تعطیلات نوروز گردشگران بسیاری به کیش سفر می کنند. اما جالب است بدانید که در این ایام تمام تورهای ارائه شده توسط آژانس های هواپیمایی با پرواز چارتر می باشد که قابل کنسلی ندارند و همچنین اقامت در هتل ها و ویلاها نیز در این ایام  از نظر اقتصادی خیلی مقرون به صرفه نیست.  بهترین راه برای خرید تورهای کیش از آژانس های معتبر می باشد و باید توجه نمود که تور را از آژانس هایی که مجری مستقیم تور کیش هستند، خریداری نمود. اگر به دنبال اطلاعات کامل و جامع هستید، می توانید به این وب سایت جهت تورکیش-تورمشهد مراجعه نمایید.

قشم بزرگترین جزیره در خلیج همیشه فارس می باشد که به جزیره عجایب هفتگانه نیز شهرت دارد. این جزیره با داشتن جاذبه های گردشگری نظیر دره ستارگان، جنگل حرا بی نظیر، تماشای غروب آفتاب از ساحل لافت و نظاره نمودن دلفین های بازیگوش هر گردشگر تور قشم را شیفته و مجذوب خود می کند. دلیل اصلی که بیشتر گردشگران قشم را برای سفر بر می گزینند علاوه بر ارزانی و مراکز تجاری متنوع، برای خرید می باشد. اگر قصد دارید به جزیره قشم بروید تور قشم بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای سفر می باشد زیرا اکثر پروازها بصورت چارتر می باشد. برای سفر به قشم سه مسیر وجود دارد:

1- مسیر جاده ای تهران بندر عباس به مسافت 1303 کیلومتر و سپس مسیر دریایی بندر عباس به قشم که یک ساعت طول می کشد.

2- مسیر ریلی تهران – بندر عباس به طول 1600 کیلومتر و سپس مسیر دریایی بندر عباس به قشم

3- مسیر هوایی و پرواز مستقیم به قشم.

بدون شک مشهد یکی از پر طرفدارترین شهر های ایران برای مسافرین بویژه در ایام نوروز می باشد که دلیل عمده آن هم واقع شدن حرم مطهر امام رضا علیه السلام در این شهر می باشد. این شهر بویژه در ایام نوروز هر ساله میزبان بسیاری از زائرین و مسافران از جای جای ایران است البته بایستی توجه داشت که علاوه بر حرم امام رضا علیه السلام ، مشهد جاذبه های گردشگری دیگری نظیر پارک ملت، کوهستان پارک، باغ وحش وکیل آباد، کوهسنگی، آرامگاه فردوسی، طرقبه، شاندیز و … دارد که علاقه مندان تور مشهد می توانند در سفر به این شهر زیارتی و سیاحتی از این مکان ها دیدن نمایند. با افزایش میزان مسافرت ها به این شهر و در راستای رفاه حال مسافرین امروزه آژانس های مسافرتی آفرهای تور مشهد را هم به صورت زمینی و هم هوایی در اختیار مسافرین قرار می دهند تا انتخاب های زیادی پیش روی مسافرین برای سفر به مشهد باشد.

ایرانگردی با تورهای داخلی ارزان و لحظه آخری برای گردشگری بسیار مناسب و مقرون بصرفه تر خواهند بود و خاطرات به یادماندنی توام با کمتر هزینه کردن برای مسافران جذاب تر است .

 منبع: تورگشت

5/5 - (8 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید