جملات زیبا در مورد امید به زندگی

ما به این دنیا آمده ایم تا از اندوه دور باشیم ؛ تا زندگی برای همه ما امیدوار کننده باشد. تمام افراد به امید آینده، زندگی خود را ادامه می دهند و همواره به چشم اندازی روشن چشم می دوزند. اعتقاد بر این است که تخیل قوی تراز دانش است؛ اسطوره  ها قوی تر از تاریخ و رویا از قوی تراز واقعیت .. امید به زندگی هم در تمام این احساسات نهفته است.

نبض ما– امید به زندگی همیشه از تجربیات پیروی می کند. خنده، تنها درمان غم و اندوه است.به این ترتیب می توان عقیده داشت که عشق به زندگی ، قوی تر از مرگ است. شما ممکن است هر شب احسای نا امیدی و یاس داشته و بلافاصله با طلوع خورشید، نور امید به زندگی برای شما زنده شود.

راههای افزایش امید به زندگی

این امید به زندگی است که باعث می شود شما با وجود تمام تاریکی ها، به نور و روشنایی برسید. آسمان را ببینید؛ سایه های نارنجی در طلوع و غروب خورشید، همواره به شما امید می دهد که روشنایی همیشه به دنبال تاریکی فرا می رسد.

به یاد داشته باش که هر چه تفکرات منفی را در خود پرورش دهی، این گونه تفکرات بیشتر به سوی شما جذب می شوند و تمام زندگی شما را فرا می گیرد

ما می توانیم با وجود پذیرش وجود غم و ناامیدی؛ هرگزتسلیم آن ها نشویم. زندگی خود را با عمل جاری کنید. در زمانی  غیر قابل انتظار، بهترین اتفاقات سر راه شما قرار می گیرد. خودت آینده خود را بساز؛ خودت  امید را در دل خود روشن کن؛ عاشق خودت باش و خالق باورهای خود.

راههای تقویت امید به زندگی

شما آفریده شده اید تا از زیبایی ها لذت ببرید و از نا امیدی، ترس، اندوه و غصه دور باشید. با هر طلوع خورشید، این فرصت را دارید تا روزهای خود را با امید آغاز کنید تا زندگی روی زیبای خود را به شما نشان دهد. هرگز تسلیم ترس ها و شکست های خود نشو. ما برای شادی، امید، عشق، و زیبایی های جهان به دنیا آمده ایم تا به دنبال حقایق و معنای زندگی و درمان درد های خود باشیم.

معتاد جنسی

اگر خدا نویسنده و جهان بزرگترین رمانی باشد که تا به حال نوشته شده است، ما می توانیم  شخصیت اصلی داستان او باشیم، اما مانند هر مرد و زنی در روی زمین، باید در کناردیگران و انواع احساسات امید بخش، این رمان را شکل بدهیم. ممکن است هر چه زندگی پیش رود، بیشتر انتظارات شما برآورده شود.

راههای تقویت امید

با لبخند زدن، امید به زندگی ، افزایش انرژی و نشاط در اوج نا امیدی؛ می توان به بالاترین خواسته ها رسید. هر چه بیشتر دوست داشته باشی، بیشتر دوستت خواهند داشت و انرژی بالاتری دریافت می کنید و حقیقت زندگی در هر لحظه و هر ساعت نمایان می شود.

غم هم می تواند زیبا باشد اما چه زیباتر می شود زمانی که با وجود غم و اندوه، به روز های بهتری امید داشته باشیم. انگیزه وانتظارات ما از زندگی، آرزوها و تلاش ما برای آینده ای نه چندان دور، به ما قدرت فزاینده ای می بخشد.

در اوج ناامیدی چه باید کرد

اما زمانی می رسد که افراد مورد علاقه ما از کنار ما می روند و ما را در اندوهی عمیق تنها می گذارند. حقیقت زندگی به ما می آموزد که زندگی مانند آب های روان ادامه دارد و تنها خود ما هستیم که می توانیم مشکلات را بر خود هموار کنیم. ما باید با خلوص  نیت خود به تمامی شرارت ها لبخند بزنیم، زیرا ما قدرت رفع بدی ها و شرارت را داریم و با این قدرت؛ نفوذ آن را برخود خنثی می کنیم.

هرگز تسلیم ترس ها و شکست های خود نشو. ما برای شادی، امید، عشق، و زیبایی های جهان به دنیا آمده ایم تا به دنبال حقایق و معنای زندگی و درمان درد های خود باشیم

همانطور که به ما آموخته اند، معتقدیم که بدون پرسیدن و جستجو نمی توانیم پاسخ پرسش های خود را در دنیا و نظام طبیعت به دست آوریم. عقل انسان برای شناخت نقاط قوت با ابزارها ی موجود، در خدمت ما است و شجاعت انجام دادن آنچه را باید انجام دهیم  در ما به وجود می آید.

هورمون شادی

دنیا را از دریچه چشم های خود مشاهده کن و تغییرات را به وجود آور. به یاد داشته باش که هر چه تفکرات منفی را در خود پرورش دهی، این گونه تفکرات بیشتر به سوی شما جذب می شوند و تمام زندگی شما را فرا می گیرد.

زندگی با تمام درد، اندوه و شادی و نشاط خود، آیینه ای از رفتار و تفکرات شما است و این رفتار تو است که بر نحوه زندگی تو تاثیر می گذارد. شادی و امید به زندگی را همیشه و همه جا با خود به همراه داشته باش تا زندگی با تمام زیبایی های آن، از آن تو شود.

نبض ما– مترجم: مهناز ضحاکی

منبع: www.goodreads.com

3.9/5 - (15 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. مهرآزما می‌نویسد

    جملات و نکته های امید بخشی را اشاره کردین ، از زحمات شما متشکریم

از پزشکان نبض‌ما بپرسید