معرفی فیلم سینمایی چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، اولین ساخته وحید جلیلوند بازیگر، نویسنده،کارگردان، مجری، تدوین گر و … رادیو، تلویزیون،تئاتر و سینمای ایران در مقام نویسندگی و کارگردانی است.

جلیلوند اولین بار به عنوان بازیگر جلوی دوربین محمدرضا هنرمند برای سریال نردبام آسمان قرار گرفت. آخرین ساخته جلیلوند، بدون تاریخ، بدون امضاء در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر مورد استقبال داوران و مخاطبان قرار گرفت.

?بازیگران

نیکی کریمی، امیر آقایی، شاهرخ فروتنیان، برزو ارجمند، آفرین عبیسی و …. از جمله بازیگران این فیلم هستند.

?خلاصه داستان

داستان فیلم روایت آگهی تبلیغاتی عجیبی است که از نیازمندان دعوت می کند برای دریافت پول قابل توجهی در تاریخ ۱۹ اردیبهشت به آدرسی مراجعه کنند. اما جلال، صاحب آگهی تنها می‌تواند به یکی از متقاضیان کمک کند و چالش انتخاب این فرد برای او چالش بزرگی است…

 

 

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت؛ تولید ۱۳۹۳؛ اکران ۱۳۹۴ نویسنده و کارگردان: وحید جلیلوند

?جوایز و جشنواره ها؛

اولین ساخته وحید جلیلوند در سی و سومین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه در سه رشته بهترین فیلم (محمدحسین لطیفی)، بهترین کارگردانی (وحید جلیلوند)، بهترین فیلمنامه (علی زرنگار، وحید جلیلوند، حسین مهکام) نامزد تندیس جشنواره شد که در دو رشته بهترین فیلم و بهترین کارگردانی موفق به کسب آن شد.

5/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم