جشنواره ۳۶/ معرفی فیلم شعله‌ور کاری از حمید نعمت الله

پس از موفقیت نسبی رگ خواب در جشنواره سی و پنجم، نعمت الله این‌بار با شعله ور به جشنواره سی و شش قدم می‌گذارد. حمید نعمت الله، شعله‌ور را با همکاری هادی مقدم دوست نوشته است.

مقدم دوست کارگردانی هیهات و سر به مهر را در کارنامه خود دارد و همچنین در نویسندگی آثاری نظیر بی پولی و وضعیت سفید با نعمت الله همکاری کرده است.

بازیگران

شعله‌ور نیز هم چون رگ خواب، یک بازیگر اصلی دارد که این‌بار امین حیایی به جای لیلا حاتمی این وظیفه را برعهده گرفته است و از بخت‌های اصلی سیمرغ بازیگر نقش اول مرد امسال به حساب می‌آید. در کنار حیایی بازیگرانی چون زری خشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، مژگان صابری و پانته‌آ مهدی‌نیا به ایفای نقش می‌پردازند. از نکات جالب شعله‌ور بازی دارا حیایی فرزند امین حیایی در کنار پدر و در نقش پسر اوست.

خلاصه داستان

شعله‌ور داستان مردی است، که جایگاه خود را در اجتماع بدست نیاورده و همه زندگی اش متاثر از این احساس است که عددی نشده است.

عوامل دیگر فیلم

محمدرضا شفیعی (تهیه کننده)، هادی مقدم دوست (نویسنده)، سهراب پورناظری (موسیقی)، روزبه رایگا (فیلمبردار)، مهدی سعدی (تدوین)

بازیگران شعله‌ور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

عوامل فیلم شعله ور در پردیس سینمایی ملت
عوامل فیلم شعله ور در پردیس سینمایی ملت

جلسه پرسش و پاسخ «شعله ور» با حضور عوامل فیلم نظیر حمید نعمت‌الله،  محمدرضا شفیعی، هادی مقدم‌دوست، دارا حیایی، مژگان صابری، پانته‌آ مهدوی‌نیا، روزبه رایگا و مهدی سعدی عصر روز ۱۴ بهمن در سینما گالری ملت برگزار شد.

چالشی ترین قسمت جلسه مربوط به اعتراض مردم سیستان و بلوچستان به فیلم و واکنش مدیرکل استان به فیلم و تهدید به جلوگیری به پخش فیلم در سطح استان بود. نعمت الله در این خصوص گفت: ما بسیار با احتیاط رفتار کردیم و سعی کردیم همه چیز را رعایت کنیم. وقتی ما فیلمی در این شهر می‌سازیم با اینکه سعی می‌کنیم زیبایی‌های اقلیم آن منطقه را نشان دهیم، اگر مشکلات را نشان می‌دهیم، واقعیت‌ها هم هستند و نمی‌توان انکارشان کرد.

5/5 - (5 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید