سکانسهای سانسور شده سریال پایتخت ۵

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی محسن تنابنده از نوروز سال 90 مهمان خانه‌های ما است. فصل پنجم این سریال در نوروز 97 پخش شد.

بازی درخشان  علیرضا خمسه، مهران احمدی، محسن تنابنده، ریما رامین فر، هومن حاجی عبدللهی و … در سریال پایتخت نقطه عطف اقبال مردمی به این ساخته دنباله دار مقدم است. بازی زیبای بهرام افشاری در فصل پنجم این سریال نیز از جمله نقاط قوت آن است که پیش بینی می‌شود بهتاش فریبا در یادها ماندگار خواهد شد.

اما در کنار تلاش قابل تقدیر عوامل سریال و استقبال ستودنی مردمی این تیغ سانسور بر پیکره پایتخت است که باعث رنجش دست اندر کاران و دلخوری بینندگان شده است. سانسوری که واکنش اینستاگرامی احمد مهرانفر و محسن تنابنده را در پی داشت.

در ادامه بخشهای سانسور شده این سریال تقدیم می‌گردد.

4.2/5 - (10 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. محمدرضا بهشتی می‌نویسد

    همه چیز این سریال عالی بود . از کارگردان کاربلد آقای سیروس مقدم گرفته تا خواهران دوقلو …..اما یک نکته بسیارظریف
    از تجربه و هنر طنز آقای علیرضا خمسه خیلی کم استفاده شده ایشان توانایی های باور نکردنی در جذب مخاطب دارد . همین بس که با گفتن چند کلمه دراین سریال برای خود مخاطب ستودنی جذب نموده است آنقدر که تکیه کلام های معدودش به فور در جامعه گفته می شود …سخنم با آقای سیروس مقدم می باشد لطفا لطفا لطفا در قسمت ششم ( انشالله که در عید ۹۸ ناظرش باشیم ) ازاین پیر کارکشته بیشتر استفاده شود بگذاریید مردم استعداد این پیر گرد و خاک خورده هنر هفتم را بیشتر ببینند و لذت ببرند توانایی های وی تمام نشدنی است …نگذاریید …. نگذارییم هنرش در تک کلمه الکی میگه … ناهار نخرده مه .بزنم تو گوشش و ….. هدر رود هنرش را قدر بدانیم و اجازه دهیم همچون آتشفشان وفوران کند . موفق باشید

از پزشکان نبض‌ما بپرسید