عصبانی نیستم به روی پرده سینما می رود

عصبانی نیستم دومین ساخته رضا درمیشیان در لیست اکران دوم نوروزی قرار گرفته است تا در گروه سینما ایران پس از فیلم لونه زنبور به روی پرده سینما برود.

نبض ما– این پنجمین بار است که عصبانی نیستم به جدول اکران می‌رسد اما در چهار بار گذشته به دلایل مختلف از اکران بازمانده است. آخرین بار تهدید بسیج دانشجویی امام صادق از اکران فیلم جلوگیری کرد، مطلبی که هیچ‌گاه از سوی مسئولین امر تایید نگردید.

عصبانی نیستم محصول سال 1392 است که در جشنواره فجر سی و دوم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و در شش رشته کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین گردید اما حواشی بوجود آمده مانع از اختصاص جوایز به فیلم شد.

عصبانی نیستم به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی رضا درمشیان درباره دانشجوی ستاره داری به نام نوید است که تلاش می‌کند در مواجه با ناملایمات زندگی و بی اخلاقی‌های جامعه عصبانی نشود.

نوید محمد زاده، باران کوثری، میلاد رحیمی و … از جمله بازیگران این فیلم هستند.

رضا درمیشان با عصبانی نیستم، به عنوان تنها نماینده ایران در جشنواره برلین حضور پیدا کرد و مورد استقبال منتقدین قرار گرفت.

با اینکه عصبانی نیستم در جشنواره سی و دوم با 17 دقیقه سانسور به نمایش درآمد و پایان فیلم هم دچار تغییرات شد،‌اما هربار که بحث اکران فیلم مطرح می‌شود در نهایت از حضور بر پهنه پرده نقره‌ای سینما باز می‌ماند. حال باید دید با شرایط پیش آمده دوستداران سینما موفق به دیدن اثر رضا درمیشیان در سینما خواهند شد یا باز هم عصبانی نیستم گرفتار توقیف خواهد شد؟

4/5 - (2 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم