فیلم بهمن فرمان آرا به روی پرده سینما می‌رود + دانلود تیزر فیلم

فیلم دلم میخواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا پس از پنج سال انتظار بزودی به روی پرده سینما می‌رود.

فیلم دلم میخواد پنجمین فیلم بلند بهمن فرمان آرا کارگردان با سابقه ایران در بعداز انقلاب اسلامی است. بوی کافور عطر یاس، خانه ای روی آب، یه بوس کوچولو و خاک آشنا از دیگر آثار این کارگردان برجسته است.

رضا کیانیان در فیلم دلم میخواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا
رضا کیانیان در فیلم دلم میخواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا

دلم میخواد که ابتدا قرار بود با نام دلم میخواد برقصم منتشر شود داستان مردی است که در میان مردمی افسرده زندگی می‌کند ولی بر اثر یک اتفاق دچار حالتی می‌شود که گاهی دلش می‌خواهد برقصد.

نمایی از پشت صحنه فیلم دلم میخواد
نمایی از پشت صحنه فیلم دلم میخواد

دلم میخواد به تهیه کنندگی علی تقی پور و نویسندگی امید سهرابی است که در آن بازیگران به نامی از جمله رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، صابر ابر، رویا نونهالی، سحر دولتشاهی و … به ایفای نقش پرداخته اند.

ررضا کیانیان در فیلم دلم میخواد
رضا کیانیان در فیلم دلم میخواد

بهمن فرمان آرا که چند سالی به دلیل اختلاف با جواد شمقدری و دولت پیشین دست از کار کشیده بود پس از روی کار آمدن دولت یازدهم به دعوت ایوبی به ساخت فیلم دلم میخواد پرداخت اما به دلایلی فیلم او با مشکلاتی در اکران مواجه شد.

گرچه معلوم نگردید که ممیزی دلیل این تاخیر در اکران بود یا اختلاف بین کارگردان و تهیه کننده،‌ اما به هر صورت فیلم این کارگردان پیشکسوت بزودی بر روی پرده نقره‌ای مقابل دیدگان مخاطبانش قرار خواهد گرفت.

4.7/5 - (3 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید