دختردار شدن با راههای تضمینی

برخی مادران دوست دارند نوزاد پسر داشته داشته باشند و برخی به نوزاد دختر علاقه دارند. در واقع هیچ راهی برای تعیین جنسیت کودک شما وجود ندارد اما شما به عنوان یک مادر باردار و یا زمانی که اقدام به بارداری می کنید، می توانید از روش هایی استفاده کنید تا شانس شما را برای دختردار شدن افزایش دهد.

نبض ما – برای دختردار شدن برخی روش های علمی وجود دارد که گاهی اوقات نتایج خوبی به همراه دارد،  اما این روش ها در هر فردی متفاوت بوده و ممکن است برای هر فردی نتیجه مناسب نداشته باشد. البته مهم ترین مسئله این است که کودک شما سالم باشد و تعیین جنسیت او در مرحله دوم اهمیت قرار می گیرد.

چگونه می توانید دختردار شوید

میزان موفقیت روش های علمی در زوج ها، 75 درصد است و مهم ترین عامل تعیین جنسیت در آن، زمان بندی است. جنس نوزاد توسط کروموزوم اسپرم تعیین می شود.

جنین دختر

اسپرم پسر سریع تر حرکت می کند اما  زمان زنده ماندن آن کوتاه است. اسپرم تعیین کننده جنین دختر،  قوی تر و انعطاف پذیرتر است.

با توجه به روش زمان بندی،  شما باید از دو تا چهار روز قبل از تخمک گذاری رابطه جنسی داشته باشید. با گذشت زمان تخمک گذاری، شانس کمتری برای تشکیل جنین دختر وجود دارد.

اگر می خواهید دختردار شوید، باید از مقاربت در روز تخمک گذاری پرهیز کنید. لازم به ذکر است که اجتناب از مقاربت در طول این زمان ممکن است شانس شما را برای دختردار شدن افزایش دهد.

پیروی از یک برنامه رژیم غذایی مناسب ممکن است در تعیین جنسیت جنین شما تاثیر گذار باشد. این موضوع ممکن است کمی عجیب یا دور از ذهن باشد اما،  باید گفت که یک برنامه غذایی مناسب می تواند شما را به نتیجه خوبی در تعیین جنسیت جنین شما برساند.

جنین دختر

تغذیه مناسب و مخصوص، به خوبی بر سطح PH در رحم و واژن که در آن کروموزوم های زن قادر به حمل اسپرم مردانه است، تاثیر می گذارد.

اگر تصمیم دارید صاحب دختر شوید،  باید در نظر داشته باشید که هر نوع مواد غذایی را مصرف نکنید. بنابراین یک اصل مهم  و مناسب را در رژیم غذایی خود مد نظر قرار دهید. مواد غذایی مصرفی باید دسته بندی شده و به طور منظم مصرف شوند.

تمام کارهایی که زن و مرد باید برای پسردارشدن باید انجام دهند، را در این مقاله بخوانید

رژیم غذایی مناسب برای دختردار شدن

برخی از مواد غذایی موثر برای دختردار شدن عبارتند از:

مرکبات

برای اینکه شانس شما برای دختر دار شدن بیشتر شود، رژیم غذایی شما باید شامل میوه ها و مرکبات باشد. مرکبات، فعالیت های واژن را افزایش داده و باعث کاهش ورود اسپرم مردانه در لوله های فالوپ رحم می شود. مرکبات، سطوح انرژی را افزایش می دهد، زیرا بارداری  ممکن است منجر به نوسانات شدید خلقی شود.

مرکبات

آب پرتقال

شاید نوشیدن آب پرتقال صد درصد نتیجه ندهد؛ اما  نوشیدن یک لیوان آب پرتقال می تواند راه بسیار خوبی برای افزایش شانس شما در دختر دار شدن باشد. مواد مغذی و ویتامین های موجود در پرتقال، نتیجه خوبی برای شما دارد.

شکلات

مصرف شکلات، شانس دختر دار شدن را برای شما افزایش می دهد. شما می توانید روزانه کمی شکلات مصرف کنید.

سبزیجات تازه

افزایش مصرف سبزیجات (حدود 150 گرم روزانه) در تلاش برای دختر دار شدن، بسیار موثر است. سبزیجات کم کالری،  غنی از سدیم و منبع مهم منیزیم  هستند. سبزیجاتی مانند هویج، نخود سبز یا لوبیا را در رژیم غذایی خود قراردهید.

توت ها

مصرف توت، باعث کاهش PH واژینال می شود و همین موضوع شانس دختر دار شدن را بالا می برد. توت، کم کالری بوده و باعث افزایش احتمال تشکیل جنین دختر می شود. بر اساس آمار و  ارقام مشخص شده است که زنانی که رژیم های کم کالری را دنبال می کنند، 75٪  بیشتر از زنان دیگر، صاحب دختر می شوند.

توت ها

دانه های کامل

دانه ها، حاوی مقدار بالای سلنیوم و منیزیم است که هر دو برای دختر دار شدن، موثر هستند. دوز توصیه شده منیزیم 300 میلی گرم است و زنان باردار می توانند تا 400 گرم مصرف کنند.

لوبیا

مصرف لوبیای سیاه  یا لوبیای قرمز در دختر دار شدن تاثیر زیادی دارد. لوبیا، منبع غنی فیبر و منیزیم  است  و فیبر می تواند شانس دختر دار شدن را در شما افزایش دهد.

لوبیا

ماهی قزل آلا کنسرو شده

ماهی، دارای خواص بسیار زیادی است که مصرف آن در دوران بارداری و پیش از بارداری، توصیه می شود. ماهی دارای ویتامین های زیاد مخصوصا ویتامین آ است که تاثیر زیادی در دختردار شدن مادران دارد.

ماهی، به عنوان منبع غنی از اسیدهای چرب، ویتامین D و پروتئین، انتخاب مناسبی برای زنان است. بنابراین، مصرف ماهی مخصوصا، ماهی قزا آلا را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

ماهی قزل آلا

مصرف گوشت

گوشت، به دلیل محتوای اسیدی آن، شانس دختر دار شدن را افزایش می دهد. جنین دختر در محیط اسیدی بهتر ایجاد می شود، در حالی که  جنین پسر، بیشتر در محیط قلیایی،  رشد می کند. اضافه کردن گوشت یا ماهی به رژیم غذایی ، انتخاب خوبی برای شما و دختر دار شدن است.

اسفناج

اسفناج غنی از آهن و مواد مغذی مورد نیاز بدن است که مصرف آن در دوران بارداری توصیه می شود. محققان خاطر نشان می کنند که مواد غذایی که حاوی مقادیر منیزیم هستند، در ترکیب تخمک و اسپرم برای ایجاد جنین دختر، بسیار موثر هستند.

البته  مصرف اسفناج به تنهایی کافی نیست و بنابراین بهتر است همراه با آن، اسید فولیک و ویتامین A  و D  را در برنامه غذایی خود قراردهید.

اسفناج

محصولات لبنی

محصولات لبنی، بهترین راه برای دختردار شدن است و شانس شما را افزایش می دهد. محصولات لبنی یا مشتقات آن منابع حیاتی کلسیم هستند که در فرایند لقاح کمک کرده و در تشکیل جنین دختر تاثیر گذار هستند.

مصرف پنیر بهترین گزینه برای زنان بارداری است که می خواهند جنین دختر داشته باشند. علاوه بر این، اگر شما قصد دارید دختر دار شدن دارید، ماست را هم به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

اگر شما قصد دارید دختر دار شوید، به طور کلی باید غذاهای حاوی کلسیم و منیزیم را مصرف کنید. این مواد غذایی،  سطح اسیدیته را در دستگاه گوارش و واژن افزایش می دهد.

[شگفت زده شوید]

روش تشخیص بارداری از روی نبض در این مقاله بخوانید

4.6/5 - (8 امتیاز)
منبع parentinghealthybabies

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید