گریم متفاوت عطاران در فیلم هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی

فیلم هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی نیمه تیرماه به روی پرده سینما می‌رود. هزارپا دوازدهمین اثر بلند ابوالحسن داوودی در مقام کارگردان است.

کارگردان فیلم هزارپا که کار خود را در سینما به عنوان کارگردان از سال 1367 با فیلم سفر عشق آغاز نمود، فیلمهایی چون سفر جادویی، جیب برها به بهشت نمی‌روند، نان عشق و موتور 1000، تقاطع و … را در کارنامه خود ثبت کرده است.

داوودی پیش از هزارپا، رخ دیوانه را به سی و سومین جشنواره فیلم فجر فرستاد که به شدت مورد توجه داوران و مخاطبان قرار گرفت. رخ دیوانه در در دوازده رشته نامزد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از نگاه مردم را از آن خود نمود.

رضا عطاران و جواد عزتی در فیلم هزارپا

رضا عطاران و امیرمهدی ژوله در فیلم هزارپا

با وجود موفقیت رخ دیوانه در جشنواره، اما این‌بار داوودی ترجیح داد هزارپا را به جشنواره سی و ششم نفرستد و بدون حضور در این رقابت فیلمش را آماده نمایش عمومی نماید.

رضا عطلران و سارا بهرامی در فیلم هزارپا

هزار پا فیلمی کمدی است که در دوره تاریخی دهه شصت رخ می‌دهد. و بازیگرانی چون رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی ، لاله اسکندری ، سعید امیرسلیمانی ، شهره لرستانی ، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله و … در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دیگر عوامل فیلم هزارپا می‌توان به رضا رخشان (تهیه کننده)، امیر برادران، پیمان جزینی، مصطفی زندی (نویسندگان)، علیرضا برازنده (فیلمبردار) و … اشاره نمود.

4.7/5 - (4 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید